What's on your mind?

The main forum where you can talk about the festival - from the line-ups to camping advice and everything in between. Also forum for generally chatting and talking about things.
User avatar
Phierstarter
Posts: 3697
Joined: Wed Feb 22, 2006 12:05 pm
Location: Don't ****** the internet!

Wed Aug 27, 2014 6:45 pm

Looks like primarily hybrids. Like live electronic bands, to me.
Image

User avatar
Casino
Posts: 1342
Joined: Mon Jul 17, 2006 10:17 pm
Location: Getting shaded under a money tree

Wed Aug 27, 2014 6:46 pm

ciaoq sounds like a spoilt brat when he talks about festival lineups

User avatar
Phierstarter
Posts: 3697
Joined: Wed Feb 22, 2006 12:05 pm
Location: Don't ****** the internet!

Wed Aug 27, 2014 6:48 pm

Yeah. Imagine going to a festival for two acts.
Image

User avatar
ciaoq
Posts: 203
Joined: Thu May 05, 2005 2:18 pm
Location: Four for you, Glenn Coco. You go, Glenn Coco!

Wed Aug 27, 2014 6:50 pm

dwayne wrote:And they're the ONLY two acts you wanna see?!?!
well the only other one I'd pay to see is maybe Rustie.
ciaoq sounds like a spoilt brat when he talks about festival lineups
haha, I might have youngest child syndrome
Image

User avatar
ciaoq
Posts: 203
Joined: Thu May 05, 2005 2:18 pm
Location: Four for you, Glenn Coco. You go, Glenn Coco!

Wed Aug 27, 2014 6:51 pm

Nah i'm just kidding, I'm quite a normal person, don't mean to come across bad.
Image

User avatar
ciaoq
Posts: 203
Joined: Thu May 05, 2005 2:18 pm
Location: Four for you, Glenn Coco. You go, Glenn Coco!

Wed Aug 27, 2014 6:55 pm

There is also still the chance that that line up will change cos it's a leaked one.
Image

User avatar
piepiepress
Posts: 117
Joined: Thu Nov 21, 2013 11:51 am

Wed Aug 27, 2014 7:22 pm

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Image

User avatar
Zook
Posts: 4518
Joined: Sat Aug 27, 2005 8:54 pm

Wed Aug 27, 2014 7:29 pm

Jesus his fucking neck
Image

User avatar
BadTurtle
Posts: 3589
Joined: Sun Apr 03, 2011 11:13 am
Location: Pour up, drank. Head shot, drank. Sit down, drank. Stand up, drank.

Wed Aug 27, 2014 7:44 pm

:idea:
Phierstarter wrote:Looks like primarily hybrids. Like live electronic bands, to me.
Red Bull Arena, Casa Bacardi all DJs
Rustie, Kaytranda, James Murphy, Duke Dumont, Bicep, Krystal Klear, Shit Robot....

User avatar
BadTurtle
Posts: 3589
Joined: Sun Apr 03, 2011 11:13 am
Location: Pour up, drank. Head shot, drank. Sit down, drank. Stand up, drank.

Wed Aug 27, 2014 7:45 pm

Zook wrote:Jesus his fucking neck
Dunno how it doesn't snap.

User avatar
Phierstarter
Posts: 3697
Joined: Wed Feb 22, 2006 12:05 pm
Location: Don't ****** the internet!

Wed Aug 27, 2014 7:47 pm

BadTurtle wrote::idea:
Phierstarter wrote:Looks like primarily hybrids. Like live electronic bands, to me.
Red Bull Arena, Casa Bacardi all DJs
Haven't seen either of these yet.
Image

User avatar
Zook
Posts: 4518
Joined: Sat Aug 27, 2005 8:54 pm

Wed Aug 27, 2014 8:38 pm

Hot whiskey/ lemsips are great craic :thumbs:

Whiskey is the best
Image

User avatar
Zook
Posts: 4518
Joined: Sat Aug 27, 2005 8:54 pm

Wed Aug 27, 2014 8:41 pm

I just picked a spider off my neck and now life will never be the same
Image

User avatar
wretch
Posts: 341
Joined: Sun Sep 15, 2013 10:03 pm
Location: behind the wall of sleep

Wed Aug 27, 2014 9:24 pm

Zook wrote:I just picked a spider off my neck and now life will never be the same
have you become spiderman?

User avatar
Eucrid
Posts: 6197
Joined: Thu May 05, 2005 4:43 am
Location: Alpha Centauri

Wed Aug 27, 2014 11:27 pm

Zook wrote:Hot whiskey/ lemsips are great craic :thumbs:

Whiskey is the best
Yes!

It's the only spirit worth drinking.

User avatar
Fred__Elliott
Posts: 3419
Joined: Tue Jul 03, 2012 7:16 pm

Thu Aug 28, 2014 7:35 am

a good dark rum is worth drinking. Not your captain morgans or bacardi mind, but a proper one. Love it.

User avatar
enemies/friends
Posts: 3286
Joined: Mon Jul 02, 2007 7:36 pm

Thu Aug 28, 2014 8:19 am

Casino wrote:Tell me if there's anything worth seeing in New Orleans apart from Bourbon Street, frenemies

.
If there's one thing to do, go to Preservation Hall. I don't think you can buy tickets in advance, you just turn up and queue outside on the night of the show. Costs about $15 and you get an hour of a local jazz band just playing away for ages. You've people sat on the floors and stood round the back and all. If you get there early you can sit right at the front which is decent.

Image

If the Saints are playing I'd try and go to that too. Even if you don't get a ticket go to Champions Square by the Superdome, they've live music on a big stage and all before the game.

Cruise on the Natchez is decent too.

And yeah, Bourbon Street. Pat O'Briens and the Cats Meow were two highlights there.

I've only been there visiting family so it's kind of a different experience.

There are Katrina Tours that take you out through the wreckage of the suburbs left behind by the hurricane, but that seems a bit morbid to me.

User avatar
BadTurtle
Posts: 3589
Joined: Sun Apr 03, 2011 11:13 am
Location: Pour up, drank. Head shot, drank. Sit down, drank. Stand up, drank.

Thu Aug 28, 2014 8:25 am

Fred__Elliott wrote:a good dark rum is worth drinking. Not your captain morgans or bacardi mind, but a proper one. Love it.
I had some horrible black rum at Oxegen a few years back that made everyone that had a bit get sick. Think there was a pirate one it (no, not captain Morgan. A lesser pirate).

User avatar
tic tac
Posts: 163
Joined: Sat Jul 24, 2010 11:55 pm

Thu Aug 28, 2014 8:46 am

BadTurtle wrote:
Fred__Elliott wrote:a good dark rum is worth drinking. Not your captain morgans or bacardi mind, but a proper one. Love it.
I had some horrible black rum at Oxegen a few years back that made everyone that had a bit get sick. Think there was a pirate one it (no, not captain Morgan. A lesser pirate).
sailor jerry maybe?

stuff is rank

ishouldcoco
Posts: 2282
Joined: Fri Sep 16, 2011 10:36 am

Thu Aug 28, 2014 8:49 am

hope it stays dry now, can't be arsed lookin for wellies big enough for my bloomin feet.

Post Reply